Recenze (8)
Hrabě Monte Christo (2024)
Skvělé. Příběh je všeobecně známý, a přesto mě film nenudil. Krásná výprava,krásná filmařina.
Zimní prázdniny (2023)
5 hvězdiček, protože takových filmů se srdíčkem se už moc netočí.
Ferrari (2023)
Bavilo mě to od záčátku do konce. Není to film o závodění, je to film o vyjímečném člověku a jeho životě. Něměl jsem nějak velká očekávání, ale z promítání jsem odcházel s pocitem, že jsem viděl dobrý a zajímavý film.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Po dlouhých letech , po opětovném shlédnutí musím říci jen toto: Já ten film prostě miluju:) Pět hvězd bez debat.
Umění jíst a milovat (2023)
Je to takový hezký film,bohužel není pro každého. Ano je to o vaření, ale myslím také o vzácném stěstí dvou lidí, kteří se vzájemně našli, vzájemně respektovali a milovali. Takový filmový sen o ideální lásce, který byl nepřízní osudu přetržen. Je to umělecký artový film a takhle se k němu musí i přistupovat. V tom je jeho deviza. Slyšel jsem pána, jak říká své partnerce, když vycházeli spolu z kinosálu, že je to nejhorší film,na kterém kdy s ní byl v kině. Myslím že ten film si takové hodnocení nezaslouží, je prostě svůj a já myslím krásně svůj.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Poučný film. Je dobré vědět jací lídé dokaží být, když dojde na vlastní prospěch, peníze a moc. Každý by měl vidět alespoň jednou.
Duna (2021)
Rozhodně jeden z nejlepších filmů posledních let. Přestože prakticky dunu neznám(a možná i proto), jsem hltan každou scénu a byl jsem unešen. Doufám, že vysoko nasazenou laťku režisér udrží i v dalších dílech. Byla by velká škoda, kdyby nevznikly.
Kyslík (2021)
Za mě rozhodně zajímavý počin. Udržel jsem pozornost až do konce, i když se film odehrává v omezeném prostředí cryoboxu. Pro příznivce sci-fi žánru myslím vcelku slušný film, který nenudí.