Recenze (871)
Střihoruký Edward (1990)
je to rozprávka a svojím spôsobom má aj šťastný koniec. taký burtonovský. a Johnny je tak neuveriteľne sladký a zraniteľný, že máte chuť ho vziať do náruče a utešiť, napriek jeho nožniciam. a ja teraz len čakám na odvážlivca, ktorý by požiadal Winonu si zase raz strihnúť nejakú tú rolu po Johnnyho boku.
Francouzský polibek (1995)
Kvôli Meg. Kvôli Kevinovi. Kvôli Jeanovi.
Hříšný tanec (1987)
tento film nestárne. lebo zamilovanú Baby, ktroú nikto nebude strkať do kúta a Johnnyho, ktroý tak hriešne krásne vrtí bokmi, ja môžem za každého počasia. a to už nehovorím o tej hudbe.
Kult hákového kříže (1998)
mňa to prikovalo k stoličke.a vyrazilo mi to dych - z rôznych dôvodov.
Mezi námi děvčaty (2003)
boli tu výborne vybratí herci - Jamie rules :) a bolo to vtipné. a aj poučné. a malo to happy end - pre všetkých. ja som bola spokojná
Jak ukrást Venuši (1966)
mám rada tento film, lebo je milý, zábavný a tak správne absurdný. a pretože je v ňom rozkošná Audrey a môj obľúbenec Peter O´Toole a strašne im to spolu sluší
xXx (2002)
ja mám Vina Diesela rada. a znesiem naozaj veľa, ale toto bolo trápne. triple-trápne
Spáči (1996)
skvelý príbeh a skvelý herci. ale neviem, či budem mať to srdce pozrieť si to znovu
Zákon a pořádek: Zločinné úmysly (2001) (seriál)
toto je moje najobľúbenejšie Law & Order a to hlavne kvôli Vincentovi. keď sa vrátil Chris Noth, už to tak dobré nebolo, ale tie prvé série sú jedna báseň. dobré boli napríklad diely s Oliviou D´Abo
Zítřek nikdy neumírá (1997)
nie som fanúšik bondoviek, ale mám slabosť pre Írov. a akčné filmy môžem. a moju romantickú dušičku uspokojí aj tá najmenšia dávka romantiky. plus je podľa mňa Michelle Yeoh najlepšia Bond girl. a aj ten zloduch stojí za to.