Recenze (871)
Batman navždy (1995)
napriek tomu, že miluje Tima Burtona, toto je môj najobľúbenejší Batman, pretože sám seba vôbec neberie vážne. a má skvelých záporákov.
Titanic (1997)
ak by odtiaľ vystrihli Lea a kate tak by som dala 5*. ale napriek tomu, že ich každého zvlášť mám strašne rada, tak spolu ich nie že nemusím, ale nemôžem.
Big Hit (1998)
tento film má 2 veľké klady. obsadenie a to, že sa vôbec neberie vážne. a je tam aj trochu romantiky. presne moja šálka kakaa.
Smrt panen (1999)
určite je to zásadné umelecké dielo s hlbokou myšlienkou, ale ja som to nepochopila. vizuálne dobré a herci skvelí, ale Sofia Coppola skrátka nie je moja šálka kakaa
Fakulta (1998)
nie je to tak úplne horor, ani to nie je tak úplne paródia. ale je to fajn film. a väčšinu hercov v ňom mám naozaj rada. a s Robertom Rodriguezom si rozumiem, aj keď na môj vkus používa až moc kečupu. ale pre ten super-cute účes Josha Hartnetta mu to v tomto prípade odpustím.
Vlasy (1979)
narazila som na ten film v televízii náhodou a nemohla som sa od neho odtrhnúť. hudobné čísla boli nádherne farebne bláznivé a záver ma rozplakal. kto by to bol do Treata Williamsa povedal...
Telefonní budka (2002)
toto bol film na jeden nádych. Kiefer Sutherland to porozprával úžasne no a Colin... Colina ja môžem - "I love you so f*cking much" :)
Dobrý Will Hunting (1997)
tento film môžem kedykoľvek. a neviem sa rozhodnúť, či ma viac fascinujú rozhovory Matta a Robina, alebo Matta a Bena. chlapci sa asi boja napísať ďalší scenár, pretože už by to nemuselo byť tak dobré. ale mohlo by byť.
Tanec v srdci (1992)
je to film o láske, o tanci a o láske k tancu. a je veľkolepý presne tak ako to má Baz Luhrman rád. je to vlastne rozprávka o Popoluške v rytme paso doble. a kto už by len nemal rád Popolušku :)
Pomáda 2 (1982)
skvelé pesničky, skvelé tanečné scény a pekní herci. ten príbeh je trochu pritiahnutý za vlasy, ale koniec koncov, je to muzikál. a ja som mala vždy slabosť pre chlapcov na motorkách