Poslední recenze (9)
Loch-ness teror (2008) (TV film)
Kde hraje Brian, nemůžu dát odpad. Příběh celkem rychle plyne, postavy nijak nevybočují z typického béčka- parta mladých blbečků, rodič hlavního hrdiny jako šerif a pár místních buranů. K tomu ještě Brian jako lovec kryptozoolog. Párkrát zde zazní vtipná hláška, krev taky stříká celkem často. Konec je absolutně velkolepý, jen chybí pusa mezi Brianem a šerifkou. Třetí hvězda jen za moji oblíbenou scénu, kde hlavní hrdina skáče na loď a rozbije si hlavu...
Superžralok (2011)
Tak nějak u mě tenhle film splnil očekávání. Dost mě pobavila dějová linie ohledně pobřežní hlídky. Romantický trojúhelník se začíná rozjíždět, říkám si jak to asi nakonec vyvrcholí a najednou bum, všichni jsou mrtví. Zůstane tam tedy jen parta nesympatických postav v čele s příšerně nadabovaným dýdžejem. Hlášek tu sice moc není, ale to zachrání armáda, která jako ve všech filmech tohoto typu čítá 5 členů, stíhačku ukradenou z nějakýho dokumetu a ještě k tomu to nejdivnější vozítko, které jsem kdy viděl. Efekty žraloka stály za to, krev taky trochu byla a toho si cením :)
Obr lidožrout (2008) (TV film)
Nudnej film, ale ten obr byl úžasnej :D