Recenze (597)
Matrix (1999)
Vyjímečný film, který navždy změnil filmový průmysl. Neskutečná akční pecka s filozofickým přesahem. Škoda, že další dva díly jsou už průměr.
Kmotr II (1974)
Zřejmě o trošičku lepší než jednička, přeci jenom tu máme DeNira, kterému jeho úloha sedne a hraje jako vždy úžasně. Ale stejně jako v minulém případě mě příběh nudí a neobohacuje. Stopáž 202 minut tomu moc nepomáhá, protože jsem film sledoval na 3x. Pokaždé hodinu a pak jsem to musel vypnout. Tři hvězdy tedy dávám hlavně za hudbu, kameru a herecké výkony.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Legendární konverzační snímek z dob, kdy filmy byly ještě filmy a stačilo, když se odehrávají v jedné místnosti. Obrovský kus poctivé filmařiny. Perfektní herecké výkony, hodně zajímavý a výborný děj, promyšlený scénář, parádní práce s kamerou,... A takhle bych tu mohl jmenovat úplně všechno a myslim, že postačí, když napíšu, že je jedná o KLENOT KINEMATOGRAFIE! Tleskám a děkuji za krásně prožitý večer s tímto filmem.
Čínská čtvrť (1974)
Kultovní snímek? Režie od Polanského je výborná a Jack hraje opět perfektně. Také musím pochválit kameru. Scénář je skvělý, ale Oscara bych mu nedal. Není to nic, z čeho bych slintal blahem, ale zajímavý snímek, který bych ostatním doporučil, to zcela jistě je.
Dexter - Série 3 (2008) (série)
Třetí série je oproti minulých o dost slabší. Že jsem si dokonce říkal, zda epizodám nezačnu sázet jen 3 hvězdy. Proto jsem tuto řadu zhlédl co nejrychleji, abych ji měl za sebou a mohl se vrhnout na další, které jak se zdá, mají být lepší.
Volejte Saulovi - Změna (2016) (epizoda)
Černobílý úvod byl parádní, poté docela nuda. Snad se to rozjede.
Slovania - Muž bez mena (2021) (epizoda)
Tak abych to shrnul. Je tu velká inspirace Vikingy. Vypadá to celkem lacině, hlavně kostýmy. Herecké výkony, no tak průměr. Nejlepší byl Vašut a ten čaroděj. Děj; zatim to nemá žádný příběh a vlastně se toho moc nestane. Jen zjistíme v jaké situaci se teď postavy nachází. Nejvíc se mi líbila úvodní znělka a seance v lese.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Stejně jako Star Wars VI, tak jsem měl zakázáno i tohle. Důvod je prostý. Holky tu jsou jen v bikinách. Takže jsem se díval občas potajmu.
Knight Rider (1982) (seriál)
Jedna ze dvou nejslavnějších rolí Davida Hasselhoffa. Kdo by neměl rád jako malej akční seroš s mluvícím bourákem a hláškující týpkem.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Když jsem byl malý (zhruba rok 2011:D), tak jsem nepotřeboval seriály jako jsou dnes. Stačilo zapnout bednu, naladit některou stanici a byl tam pes. (Německý ovčák, stejný jakého jsme měli my u strejdy na chalupě.) Spolu s Kobrou 11, Texaským Rangerem nebo Hvězdnou bránou jsem měl na odpoledne vystaráno. I dnes se občas kouknu, když na to zrovna narazím. Kupodivu 1-5 série jsou dobré, ale pak už to jde z kopce dolů.