Oblíbené seriály (9)
Spaced (1999)
Městečko South Park (1997)
Červený trpaslík (1988)
The Brittas Empire (1991)
Vynikající britský seriál s výborným Chrisem Barriem v hlavní roli. Ten je u nás známý především postavou Rimmera ze seriálu "Červený trpaslík", ale v Británii je velmi populární i jako Gordon Brittas. On sám pak rozdíl mezi svými nejslavnějšími postavami vidí takto: "Rozdíl mezi Brittasem a Rimmerem je ten, že Brittas žije v iluzi, že všechno co dělá a říká je úžasné, zatímco Rimmer o sobě ve skrytu duše ví, že je mamlas. Navenek jsou to oba arogantní hlupáci." Oproti trpaslíkovi zde Barrie dostal větší prostor a tak se příběh točí kolem něj, čímž připomene například Cooganovu postavu Alana Partridge. Hoši v ČT by se měli vážně zamyslet a zařadit do vysílání místo průměrných britcomů nějaký kvalitní, jako je tento, "I'm Alan Partridge" nebo Wrightův a Peggův "Spaced". Vedle těchto skvostů vypadá takový "Kancl" naprosto trapně. Pro mě jasných 97% a to jen proto, že "I'm Alan Partridge", "Spaced" nebo MPFC jsou o trošku lepší.
Robot Chicken (2005)
Vynikající seriál, který v rychlém střihu servíruje nejrůznější parodické skeče. To vše navíc parádní loutkovou formou, která mi přijde k popukání sama o sobě. Nejúžasnější díl je speciál o Star Wars, to jsem sebou mlátil v křesle jako by bylo elektrické. A pak že Jar-Jar je debilní postava, jo když se s ní umí naložit takhle...
Green Wing (2004)
Aqua Teen Hunger Force (2000)
Už po shlédnutí první minuty prvního dílu, kde se objevil Rainbowmaker 400 a já jsem spadnul pod stůl, mi bylo naprosto jasné, že to bude stejně skvělé jako film.