Recenze (8)
Opičí muž (2024)
Milionář chce hodně do Hollywoodu. Mohlo to být o půl hodiny kratší.
Chudáčci (2023)
Hodinu jsem se se vydržel dívat bez přeskakování na tuhle pseudo uměleckou sračku. Snad to ukazování koz Emě za to stálo.
Zimní prázdniny (2023)
Od začátku předvídatelné, scénář ubohý. Samozřejmě agitka pro černochy, jinak by toto „Nedotknutelné" veledílko ani nevzniklo. Stopáž trendy přepálená a nudná. Cast odpornej. Jediný režisér při smyslech a excelentní Paul Giamatti v hlavní roli, který to celé táhl.
Sněžné bratrstvo (2023)
Nekonečně otravná, rutinérská, netflixovská, nuda k posrání
Noc oživlých protinožců (2014)
Vlastně takhle nějak by měl vypadat každej zombie film.
La La Land (2016)
La La hlen
Raw (2016)
Větší bizár jsem neviděl :D fakt mě to bavilo :D
Hora mezi námi (2017)
Ty si zabila pumu světlicí? Jo!