Recenze (282)
Pearl Harbor (2001)
Bitevní záběry jsou hodně dobré, ale všechno kazí mdlý a nevýrazný příběh plný amerických klišé.
Elektra (2005)
Těšil jsem na dobrý komiksový film, ostatně má v tom prsty Marvel, ale dočkal jsem se jen nevýrazného a nudného filmu.
Liga výjimečných (2003)
Ten nápad (udělat tým z různých kreatur) by se dal ještě strávit, ale realizace to zabila.
Kulový blesk (1978)
Klasika, která neomrzí. Tomuhle říkám dokonalý humor.
Želary (2003)
3 a půl hvězdičky. Chvály tady bylo dost. Geislerová je nechybně skvělá. Krásná krajina, příběh. Ale NĚCO mi tam chybělo, nedokázalo mě to vtáhnout do dějě v takové míře, abych řekl, "jó, to je ono" a konec mě přímo naštval.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
To velmi okaté zakomponování reklamních produktů do příběhu mě hodně iritovalo. Jinak je to o dost slabší než předchozí básníci. To kouzlo tam sice bylo, ale pomalu se počínaje 4. dílem začalo vytrácet.
Nenávist (2004)
Párkrát jsem se fakt leknul, druhá půlka byla nudnější.
60 sekund (2000)
Tolik ohraných filmových klišé najednou jsem tedy už dlouho neviděl. A ta nuda ..., usnul jsem u toho.
Post Coitum (2004)
Komedie? To snad ne. A mrazivá? Spíš nechutná. Chtěl jsem dát "odpad", ale myslím, že jsou ještě horší filmy, a Langmajer, navzdory všemu špatnému v tomhle filmu, je tu dost dobrý.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Nečekal bych, že to napíšu, ale film měl překvapivě chytrý scénář, věci do sebe zapadaly lépe než v jiných podobných komedíích. Je zde řada nádherných scének. A pokud jde o fekální humor, bohužel tady je, ale pozitvně hodnotím reakci hlavních hrdinů, kteří na nej reagují stejně, jako bych reagoval já nebo většina diváků, tedy se znechucením, což hrdinům ještě přidá na sympatičnosti. A pokud ke všemu ještě máte rádi dobré hamburgery, návštěva tohoto filmu by pro Vás měla být povinností. A ještě hudba, na tu bych zapomněl, taky povedená.