Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Už od malička miluju pána prstenů. Na tento film bych se dokázal podívat 5x za sebou a stále bych prožíval každou vteřinu filmu. Aby se mě film dotkl, tak potřebuji pořádný, emotivní hudební podklad. To pán prstenů splňuje na jedničku, nemluvě o obsazení, kostýmech a všem ostatním. Jak na konci Frodo odplouvá a Sam běží za ním, tak pokaždé uroním slzičku, dojemná scéna. 10/10
Smrtonosná past 3 (1995)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Temný rytíř (2008)
Klub rváčů (1999)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Pátý element (1997)
Ledová archa (2013)
Nedávno jsem si otevřel dveře do světa režiséra Bong Joon Ho a nemůžu se ho nabažit. Tenhle film konkrétně je krásně poctivej, nehrají si tam na nic když jde o to jestli někoho zabít nebo ne, není tam přehnaně moc klišé a zbytečných dialogů (dle mého názoru) a tak dál, a tak dál. Vlak objíždějící po celým světě, v němž žije zbytek lidstva..výborný. Tilda byla skvělá (jako obvykle), čeština tam taky potěšila :D nemám co bych filmu vytknul, 10/10