Recenze (20)
Ošklivka Betty (2006) (seriál)
1.seria=85%, 2.seria=70%
Super drbna (2007) (seriál)
pilot bol ok, ďalej som pretrpel 3 časti a zhruba od 5.dielu je to úžasné :D
Dirty Sexy Money (2007) (seriál)
Výborný seriál, nikdy sa pri ňom nenudíte :)
Bratři a sestry (2006) (seriál)
pilot nic moc, ale rozbeh to ma dobry ..... par dielov je za mnou, rozhodne tomu dam sancu :D 22.3.2008: mam za sebou 14.diel 1.serie a musim povedat, ze kazda cast je lepsia a lepsia :) len tak dalej!
Private Practice (2007) (seriál)
Velmi milá oddychovka s mojou milou a sexy Kate Walsh :P
Zpátky do studia (2007) (seriál)
Skvelý sitcom, zbožňujem každú epizódu, vždy sa dobre nasmejem :D
Stupeň 7: Konec světa (2005) (TV film)
Velka skoda, ze to roztiahli do dvoch dielov, zaciatok bol slubny, no koniec dost odflakli .... Shannen bola skvela!
Chirurgové (2005) (seriál)
Je to kvalitné, ale mne sa to nikdy nepáčilo ...
Dirt (2007) (seriál)
1.séria = 80%, 2.séria=50%
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
1.seria=95%, 2.seria=75%, 3.seria=80%, 4.seria=90% .... GO EDIE GO!! :)