Poslední recenze (30)
Minulé životy (2023)
Minulé životy mi ako film veľmi sadol, taký obyčajný, ľudský.. Gretu Lee som tu videla po prvýkrát, bola prirodzená a jemná a silná zároveň. Yoo Teo nesklamal, verila som mu každý pohyb, gesto a slovo. Ale pre úplný zážitok si to musím pozrieť doma, plakať nahlas sa totiž v kine nedalo.
Barbie (2023)
Ak mám nájsť dôvod, prečo tento film vidieť, tak je to Ryan Gosling a jeho I'm just Ken. Nič viac. Áno, je to ružové, Margot je krásna, Barbieland je pritiahnutý za vlasy, ale bola to ukrutná nuda. A to Goslinga ani nemám rada.
Síla psa (2021)
Po vlažných reakciách od divákov som nečakala nič, no dostala som film s atmosférou, kedy viete, že sa niečo proste musí stať a že to niečo nebude príjemné. Aj napriek tomu, že sa na plátne veľa neudeje, vôbec ma film nenudil. Cumberbatch skvostný!