Recenze (434)
Krása, která uchvátila srdce (2021)
Celkem dobrá detektivka, ale teda vražedná zbraň silně neoriginální,
The Priest (2021)
Tento film je vhodný pro dnešní uspěchanou dobu. Otec Braun, Komisař Rex a Constantin v jedné postavě, to je panečku nápad! Škoda jen, že máte pocit, že je to dlouhé jako všechny jmenované seriály a filmy dohromady. Produkce z Jižní Indie občas velmi příjemně překvapí, tohle ale bohužel nebyl ten případ.
Record of Ragnarök (2021) (seriál)
Volím si tebe, Pikaču! Tak ten zde není na výběr, musíte si vystačit s Thorem a Squirtla nahradil Poseidon, jinak v podstatě stejný formát.
Sestra (2018)
A jak všichni víme, tato akce "Z" se nezdařila a po prosluněných a svobodných 50. létech v Rumunsku nastala vláda temnoty a útlaku. Někde cestou to bohužel přepadlo Nicolae s Elenou a šlus. Jasně, je to horor, ale...
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Aha, tak on pan Rock je zde veden jako herec, to mě docela překvapilo. Já myslela, že to autoři pojali ve stylu "dejme šanci nehercům, protože tady už se nedá nic nového vymyslet". I přes dialogy vytvořené patrně scénáristou ze studia Asylum by to furt bylo celkem koukatelný, ale ten "herec" to prostě zabil. Teď mě napadlo, nemusí se v rámci povinných kvót obsazovat i neherci? Tak v tom případě toto dílo má Oskára vtipkára jistého.
Athiran (2019)
No, bylo to zvláštní. Nejzajímavější byla bitka, která mi připomněla staré filmové grotesky, ale to na zajímavosti jen přidalo.
Ratsasan (2018)
Docela škoda, začátek byl super, druhá hodina začala taky dobře, ale pak to začali natahovat jak mexickou telenovelu a ten konec byl skoro na vypnutí.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Natočit 7 dílů zajímavého příběhu, který se týká šachů, je vskutku nevídané. Ano, je to podle románu, takže nemusí být vše perfektní. Ale představa, že se Američanka prochází v roce 1968 jen tak po Moskvě, je podle mého dost scestná.
Kadáver (2020)
Já to tušila, že ta velkoplošná reklama v Praze lákající k návštěvě hotelu Imperial v Karlových Varech, byla nějaká podezřelá.