Oblíbené filmy (10)
Nebe nad Berlínem (1987)
Matrix (1999)
Kill Bill 2 (2004)
12 opic (1995)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Ako často som počul otázku - Ktorý film je najlepší? A ako často som na ňu odpovedal? Kým som nevidel tento film myslel som, že je nezodpovedatelná. A asi aj je, ale po zhliadnutí tohto filmu sa mi odpoveď do úst vtlačila nejak automaticky. Typicky geniálna réžia Franka Darabonta, geniálna, netypicky nehororová predloha Stephena Kinga, perfektný výkon Tima Robbinsa a ako vrchol toho všetkého výkon môjho obľúbenca Morgana Freemana. Keď k tomu pripočítam skvelú hudbu, znamenité výkony hercov vo vedľajších úlohách a prekrásny záver, tak je to bezchybné.
Kmotr (1972)
Úžasný scenár, réžia (Coppola na vrchole), herecké výkony (u mňa vedie neskutočný Brando, ale aj ostatný hrajú bezchybne), strih, hudba a všeko ostatné. Jeden z tých mála filmov, ktoré sú stopercentné v každej jednej zložke.
Sedm (1995)
Moulin Rouge (2001)
Nekonečný příběh (1984)
Film môjho detstva. Najlepšia rozprávka všetkých čias.