Oblíbené seriály (5)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nejlepší seriál. Nevím jak to okomentovat. Prakticky tu pasuje úplně to samé, co jsem napsal u Ryana.
Krajní meze (1995)
Hlavní a nepřekonatelné plus tohoto seriálu jsou samostatně uzavřené příběhy, které navíc ne vždy končí dobře. Ve výsledku tedy máte strach o hrdiny a nikdy nevíte jak to skončí a takhle to má být! + Opravdu vymakané scénáře a šokující pointy. Všechny ty Stárgejty a spol. se můžou zahrabat.
Simpsonovi (1989)
Snad jediný seriál, kterému (alespoň z mého pohledu) nijak neubírají další a další série.
Třetí hlídka (1999)
Jeden z mála seriálů, který mě i po několika řadách nepřestal nudit, což způsobil mimo jiné také skvělý nápad nacpat do jednoho seriálu tři faktory: Policisty, paramediky a hasiče. A Boscoreli byl cool. Správný polda se správným názorem a přístupem.
Ash vs Evil Dead (2015)
Dokonalost to není. Má to spoustu hluchých míst, suchých vtipů a tak si člověk říká, že nejspíš by asi bylo lepší vyházet všechnu vatu a z těch podařených scén a gagů natočit plnohodnotné Evil Dead 4. Jenže... těžko říct, zda by sled brutálních scén a akce vecpané do 100 minut, nebylo příliš nahypované a zbrklé? Takhle tu máme přes 5! hodin klasického Evil Dead universa, s oldschool cítěním a spoustou opravdu drtících Ashových hlášek.