Recenze (14)
Sedm (1995)
Pan Fincher ví jak točit filmy, které se vám zaryjí do mozku a dlouho tam zůstanou. Tento film je vynikající a musíte ho vidět! Pokud vám tedy nevadí, že přemítání nad rozuzlením děje vám nedá spát.
Anthropoid (2016)
Kvalitka s drobnými nepřesnostmi, které ale nekazí zážitek z filmu, herecké obsazení není nejlepší, český dabing by mohl být lepší, ale scénář a herecké výkony jsou skvělé.
Bohemian Rhapsody (2018)
Již od začátku jsem věděl jak film skončí i tak mě, ale konec uchvátil. Je to spíše chvalozpěv na kapelu Queen, ale i tak jsem si film velice užil i když nejsem fanouškem skupiny Queen. Myslím že pokud jste někdy jenom slyšeli o skupině Queen tak je toto povinnost.
Zlatý podraz (2018)
Nedávno jsem viděl film Zlatý podraz a byl jsem velmi zklamán. Ve filmu se nic zajímavého nedělo a v závěru jsem nemohl souhlasit s hlavními hrdiny, protože mi přišlo důležitější zdraví sebe a rodiny než výhra na mistrovství Evropy. Zajímavý byl na filmu střih a kamera a bavilo mě sledovat basketbalové zápasy, ale to je asi vše za co bych film pochválil, protože byli jen asi dva.