Poslední recenze (65)
To nic, drahá (2022)
Trest je vězení ale to je málo, ještě musíš chodit do práce. To někdo vážně chce? Možná psychopat. Mohli z toho vymáčknout víc, kdyby tomu dali lepší tečku.
Rubber (2010)
V prvních pěti minutách se dozvíte ne jenom to, proč asi film vznikl ale taky se dozvíte, jak absurdní film bude. Mě přemohla zvědavost, úvod mi řekl, jak ten film mám brát a co od toho čekat.
Vegani a jelita (2021) (seriál)
Dost ustřelený seriál, který se mi prostě touto bizarností docela líbil. PS: Rozhovor v díle 4, kdy se Martin a Luděk přesunuli z ložnice do obýváku mě fakt pobavil.