Recenze (280)
Starci na chmelu (1964)
-Je bůh, paní učitelko? -Jasně že není! -A jak to víte? -Copak Vás nic nenaučili ve škole? -Nojo, ve škole... Film, který byl natolik jiný, až moc vadil. S ohledem na spoustu obecných pravd tomu rozumím. V současné době bych ho prosil obměnit za každopůlroční projekci sračkoidního komunistického manifestu Anděl "kdesi"... třeba by spousta hloupých lidí prozřela... ale spíš asi ne...
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Narozdíl od jiných mi nevadí, že se jedná o remake amerického seriálu. Hlavně asi proto, že je to remake israelského seriálu.
Alois Nebel (2011)
Scénárista a střihač by očividně potřebovali pohlavek, ale zážitek to byl neobyčejný. Po deseti letech jsem se vrátil do Jeseníků... a bez jízdenky...
2 $ocky (2011) (seriál)
Po dvou dílech: Čekal jsem ptákovinu a ona to skutečně ptákovina je. Ovšem neuvěřitelně zábavná.
Nová holka (2011) (seriál)
Po dvou dílech: První líbil, druhý nudil. Zázrak se nejspíše nekoná. EDIT: Po deseti dílech: Je to především nuda, kterou prostě Zooey nezachrání...
Terra Nova (2011) (seriál)
Vedení televize FOX musí být silně nekompetentní. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč u takhle ambiciozního projektu najali osmileté scénáristy a casting nejspíše probíhal stylem "kdo dřív přijde, ten dřív mele".
Super 8 (2011)
Moje hodnocení si tenhle film nazaslouží, ale za kvalitní filmařinou by si lidé stát měli. Lepší než letní filmy posledních let...
Záhady Toma Wizarda (2007) (pořad)
Až mi někdo ukáže, jak jinak (a lépe) vysvětlit dětem lokální legendy, rád potom změním hodnocení na odpad...
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Desetkrát louhovaný čajový pytlík. Chuť to má, ale pije se to spíš z principu...
Oškliví Američané (2010) (seriál)
Lepší humor vycucá z prstu i Zdenda Troška. Oblibu téhle kraviny nechápu...