Oblíbené seriály (10)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Seriál, který je na seriálovém poli pro mě jasná jednička. Pro mě nejlepší seriál, kterému nechybí absolutně nic a který nabídne osm sérií skvělé zábavy a nejen to. Příběhy ze života, s více či méně dramatickými částmi a komediálními prvky s jedinečnými gagy. Postavy jsou tak uvěřitelné, že nemáte šanci si je nezamilovat a seriál aspoň mě rychle přirostl k srdci. Škoda, že nyní po 8.sériích nemá Scrubs žádnou náhradu a podle mě se mu nic nevyrovná. 9.série = proč ?!
Odpočívej v pokoji (2001)
Dexter (2006)
Ze začátku se mi Dexter vůbec nelíbil, říkal jsem si "jak může být seriál o vrahovi oblíbený?" Ale ono je to podáno tak perfektním způsobem, že Dexterovi nelze odolat. Děj je poutavý, originální a není zbytečně natahován. Navíc Dexter je tak dobře napsán a zahrán, že patří k nejlepším seriálovým postavám vůbec. Dextera skvěle doplňují i další postavy, ať už Debra nebo Masuoka nebo třeba Rita... 1.série = 5/5 (skvělý Rudy) 2.série = 5/5 3.série = 5/5 4.série = 5/5.
Ajťáci (2006)
Skvělý sitcom, geniální hlavní tři postavy (Moss, Roy, Jen), úžasné nápady, prostě IT Crowd je výborný seriál. Třetí série nic neztratila, a IT potvrdili, že patří k nej sitkomům vůbec. 1.série = 100% 2.série = 95% 3.série = 95%.
Ztraceni (2004)
Lost se mi líbili už od perfektního pilotu. Pak už se nedalo přestat sledovat. Skvělý děj, parádní nápad s flashbacky, vynikající postavy (Jack, Kate, Sawyer, Hurley, Locke, Ben) všude samé záhady a velký tajemný ostrov, o kterém nám tvůrci řeknou více až v 6.sérii? To je jediná chyba Lost, příjde mi, že je děj místy až moc natahován. Ale i tak patří LOST k seriálové špičce a já se u nich zaručeně bavím. 1.série = 5/5 2.série = 4/5 3.série = 5/5 4.série = 5/5 5.série = 5/5.
Živí mrtví (2010)
Spaced (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Povedený sitcom. Ze začátku se mi moc BBT nelíbilo, ale nyní mi připadá lepší a lepší. 1.série = 80% 2.série = 90%.
True Blood: Pravá krev (2008)
Po první sérii je to na jasných 5*. Jediné zápory TB jsou: pomalejší rozjezd a trošku mě nepřesvědčil Bill. Další postavy jsou ale úžasně zahrané. (Sookie, Jason - překvapivě asi nejzajmavější, Tara, Sam, Rene a Amy). Seriál má skvělý příběh, který vyvrcholí v parádním finále a hodně dobrou atmosféru. TB je s přehledem nejlepší letošní nový seriál. Tak druhá série zpočátu zklamala, ale s nástupem nového záporáka přišly hodně zajímavé věci. Znovu neuvěřitelně originální nápady, místy opět vtipné. TB i ve druhé sérii perfektní. 1.série = 95% 2.série = 90%
Chuck (2007)
Moc povedená oddychovka se zajímavým nápadem. Vynikajícím zpracováním, kterému nechybí napětí ani vtip a celé je to neobyčejně zábavné. Postavy v čele s Chuckem jsou taky skvělé, takže rozhodně doporučuju... 1.série = 90% 2.série = 95%.