Recenze (8)
Anonym (2011)
15% za hezký začátek.. a jako poděkování autorům za zbývajících 100minut ničím nerušeného spánku.. Moc upovídané, plné zbytečné rozsáhlích vysvětlovacích scén.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Filmek, který bych označil nejinak, než za podivný. Pochvalu zaslouží námět a pěkné "malované" efekty - které ve 3D jistě zapůsobily. Především ty u mě rozhodly ve prospěch hodocení filmu. Zbytek? Plný trapných momentů a scén vyčpělých do neurčita. Herecké výkony mladých hvězdiček snad ani nebudu komentovat.. Snaha byla.. Sacha Baron Cohen, jako drážní inspektor..?! Kdo tohle vymyslel...
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Další z řady skvělých filmů Tima Burtona, kdy ponurá atmosféra společně s hudbou a morbidním humorem dotváří úžasný a nezapomenutelný dojem z filmu. Opravdu výjimečný muzikál se zajímavou zápletkou a ještě zajímavějším rozuzlením, který neurazí ani při několika přehrání.
Shrek Třetí (2007)
Kdyby Shrek žil -hnusně- až do smrti, jak sliboval v jedničce možná by to dopadlo líp a celý příběh by nemusel jít do pr..háje, jak bylo v témže díle předpovězeno. Pochválit musím alespoň skvělou animaci a zábavný konec. Bohužel se nám však z vtipem nabitého Shreka stala podprůměrná animovaná komedie. Zbývá snad již jen s obavami vyhlížet 3D zvonec a konec, který snad svého předchůdce překoná.
Hanebný pancharti (2009)
Jestli někdy brát nějaký film s rezervou je to tento. Nic pro slabé nátury, přesto vyvážená míra zvláštní kombinace humoru a násilí vytváří poměrně zajímavý dojem z filmu. A víš co Quentino? "Myslím, že jsi stvořil skutečné mistrovské dílo..." :-)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Jestli mne kdy nějaký seriál dostal, byli to právě Zoufalé manželky. Kvalita většiny seriálů klesá lineárně spolu s počtem sérií u manželek tomu tak není a v každé sérii k vám promluví svým duchem. Počet vražd a zapálených či spadlých domů je sice na jedno malé předměstí poněkud.. nerealistické, ale kdo chce realitu? :) Má to nápad, má to švih, o vynikajících hereckých výkonech představitelek nemluvě. Zoufale geniální, zoufale skvělé...
Andělé a démoni (2009)
Po přečtení šifry a následném shlédnutí průměrného filmu jsem doufal, že snad již k dalšímu zfilmování skvělých Brownových knih nedojde a... bohudík došlo. Andělé a démoni se skutečně vytáhli a mile překvapili. Náměstí sv. Petra k nerozeznání od pravého, triky skvělé, hudba nadprůměrná - Jen linearita příběhu a dlouhé "vysvětlovací" scény někdy možná na kvalitě filmu ubírají, i když bez nich by se pro diváka, který nečetl knihu stal příběh asi trochu neúplný..
Eragon (2006)
Film Eragon dělí diváky do dvou skupin - ti co četli knížku a ti co nikoliv. Já se řadím do té první skupiny. Věřím že pokud bych přišel do kina neposkvrněn fantastickým a promyšleným světem Dračích jezdců pravděpodobně bych udělil vyšší hodnocení - bohužel je však tento film pouze obrovským výsměchem knize s podprůměrnými hereckými výkony, hudbou, kamerou, střihem, efekty (vyjma Safiry) a především scénářem. Netuším kam se poděl rozpočet 100 mil.$, ale pokud byl skutečně vražen do Eragona na výsledné kvalitě filmu se to nepodepsalo.. Slabých 30% a to jen kvůli Safiře a úctě k Paolinimu...