Recenze (40)
Nic mě nezastaví (2015)
Arnold, Jean-Claude a podobní byli muži a jejich motivem byla spravedlnost. Angela-Lisa je žena a hledá své mimi. Najděte 10 dalších rozdílů ... během prvních 10 minut. Nápověda: když přijmete hrdinu jako takového, nic nemůže být špatně.
Odznak Vysočina (2022) (seriál)
O nic horší než Policie Modrava, Země zločinu nebo anglické venkovské detektivky. Jen byla premiérově vysílána v českými detektivkami přebité době, proto tak nízké hodnocení .. si myslím.
Gunman: Muž na odstřel (2015)
Že jsou nadnárodní korporace všeho schopné? To je přece nesmysl. Takový film musí nutně skončit mezi propadáky roku, i kdyby byl třeba srovnatelně dobrý jako noví Bondové.
Kriminálka Miami - Duch (2010) (epizoda)
Policistku v uniformě zasahující hned na začátku při požáru (v galerii na fotce s Emily Procter) hraje Meghan, vévodkyně ze Sussexu. Ale moc dlouho nepobude a poznat taky moc nejde.
Krvavé zjevení (2016)
Musí se počkat na posledních 5 minut a pak to celé dostane smysl - podobně jako Šestý smysl. Hodnocení dokazuje, že tentokrát to úplně nevyšlo.
Dopisy neznámému milenci (1986)
Já jsem si na tento film jsem si vzpomněl díky Andréa Ferréol v detektivce Vražedná sezóna: Temná záhada ... znáte to, kde jsem tuhle paní už viděl? I když je mezi filmy 30 let, byla to ona. Ale k recenzi - pamatuju si film kvůli dusné atmosféře na pozadí války a překvapivému vývoji děje - přitom to začalo docela nevinně. Jak píše Petroff, mně bylo v době vysílání už 13, tak přesně vím, proč mu to přišlo erotický - přece budoucí hrdinova švagrová Mathilda May. A protože jsme si s otcem rádi dělali srandu ze slovenského dabingu, utkvělo mi v paměti "A on vytiahol svojho malého pipíka a všetko mu to pocikal."
Vražedná sezóna: Pomsta podle Bible (2013) (TV film)
Po dle mého rozpačitém "prvním dílu" Červená zima následuje mnohem lepší.
Tíživá minulost (2017) (TV film)
Standardní akceptuj-pravidla-thriller, akorát není made in USA a nehraje v něm žádná aspoň poloznámá polostar.
Inspektor Banks (2010) (seriál)
Podobný typ detektivky jako Dalziel a Pascoe, Inspektor Taggart, Endeavour Morse .... objevil jsem ho díky TV Barrandov, jejíž program nebyl v počátcích vůbec špatný.
Bosch - Season 6 (2020) (série)
Česky by se to mohlo jmenovat Dlouhej, Širokej a BOSCHtrozrakej, protože bez těch prvních dvou by to nešlo!