Poslední recenze (224)
Otona no bóguja-san - Season 2 (2021) (série)
Děj spočívá ve stejných věcech jak jsem psal v první sérii. Vlastně bych mohl napsat to samé, ale s rozdílem, že už je to hrozná nuda. Příběhy jsou úplně nesmyslné a už ani trochu vtipné. Asi od 6 dílu po příběhu je další příběh, který s hlavní linkou nesouvisí a je úplně o ničem. A po každém dílu je hodnocení dílu, které jsem už přeskakoval, protože je to až trapné. Kdyby epizody nebyly tak krátké, tak to už nikdy nedodívám.
Duna: Část druhá (2024)
Ano, jedná se o výborný film, jak zpracováním, tak dějově. Promyšlený příběh, zpracování, hudba. Film má vše, co takový velkofilm má mít. Proto jasných 5 hvězd. Opravdu mě to bavilo a film utekl jak voda. Jen mi vůbec nesedl konec a dodíval jsem to s takovou hořkou pachutí. Snad to třetí díl napraví.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Po shlédnutí jsem si říkal, proč jsem čekal tak dlouho než jsem se na film podíval. Protože je film prostě skvělý a není nic, co by se dalo vylepšit. Krásný vizuál, hudba i příběh je super. Škoda jen, že to vlastně není nijak ukončeno. Punkový spider-man byl prostě super a odlišné vizuální styly jednotlivých postav jsou jen pastvou pro oko. Po shlédnutí jsem byl opravdu nadšený, což jsem vůbec nečekal. Prostě jasných 5 hvězd a na případné pokračování snad půjdu i do kina.