Recenze (224)
Otona no bóguja-san - Season 2 (2021) (série)
Děj spočívá ve stejných věcech jak jsem psal v první sérii. Vlastně bych mohl napsat to samé, ale s rozdílem, že už je to hrozná nuda. Příběhy jsou úplně nesmyslné a už ani trochu vtipné. Asi od 6 dílu po příběhu je další příběh, který s hlavní linkou nesouvisí a je úplně o ničem. A po každém dílu je hodnocení dílu, které jsem už přeskakoval, protože je to až trapné. Kdyby epizody nebyly tak krátké, tak to už nikdy nedodívám.
Duna: Část druhá (2024)
Ano, jedná se o výborný film, jak zpracováním, tak dějově. Promyšlený příběh, zpracování, hudba. Film má vše, co takový velkofilm má mít. Proto jasných 5 hvězd. Opravdu mě to bavilo a film utekl jak voda. Jen mi vůbec nesedl konec a dodíval jsem to s takovou hořkou pachutí. Snad to třetí díl napraví.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Po shlédnutí jsem si říkal, proč jsem čekal tak dlouho než jsem se na film podíval. Protože je film prostě skvělý a není nic, co by se dalo vylepšit. Krásný vizuál, hudba i příběh je super. Škoda jen, že to vlastně není nijak ukončeno. Punkový spider-man byl prostě super a odlišné vizuální styly jednotlivých postav jsou jen pastvou pro oko. Po shlédnutí jsem byl opravdu nadšený, což jsem vůbec nečekal. Prostě jasných 5 hvězd a na případné pokračování snad půjdu i do kina.
Otona no bóguja-san - Season 1 (2018) (série)
Série je složena z krátkých cca 5ti minutových dílů. Jeden z hlavních hrdinů přijde pracovat do obchodu se sexy brněním, který vede kouzelník, který brnění vyrábí a dvě jeho pomocnice. Jak už naznačuje děj se celá série točí kolem spoře oděných slečen a vtipných situací z toho vyplývající. Kolem 7 dílu to snad i má nějakou zápletku, ale vše je povrchní a brané s humorem a tak vlastně je i každý díl ukončen. Něco bylo vtipné a něco trapné. Vzhledem k délce každého dílu se jedná spíše o takovou jednohubku pro zasmání, protože intro i outro má kolem minuty, takže ono toho děje moc nezbyde.
Wonka (2023)
Příjemný příběh, chytlavé písničky i postavy. Vizuál hezký. Není moc co kritizovat a film/muzikál jsem si užil.
Jedeme na teambuilding (2023)
Film jsem si prostě užil. Vynechal jsem přemýšlení nad dějem a jen se bavil. Musím říct, že už hooodně dlouho jsem se u českého filmu tak nezasmál. Humor rozhodně není pro každého, ale mě opravdu seděl. Doporučuji
Aquaman a ztracené království (2023)
Ve všem dokonale průměrný film a asi ani nemá ambice být něčím jiným. Chvílemi jsem se zasmál/chvílemi to bylo trapné. Občas jsem se bavil/občas jsem se nudil. Děj nemá hloubku ani promyšlenost, tento díl je takový zbytečný. Opravdu dokonalý případ průměrného filmu.
Gran Turismo (2023)
Tento styl filmů to má u mě hodně jednoduché. jako fanoušek automobilového sportu stačí do filmu přidat závodní auta a okruhy a min 3 hvězdy má film jisté. Dále stačí přidat zajímavý příběh a stává se z toho zábavný film. Sice jsem příběh znal, ale takto zpracované se na to dívalo dobře a film utekl. Co mi vadilo, je český dabing. Není to chyba filmu, ale hlavní hrdina byl nadabovaný tak, že pokaždé, když mluvil, mi to trhalo uši. Jinak se jedná o kvalitně zpracovaný film, který pro fanoušky určitě není šlápnutím vedle. Film jsem si užil, jen bych možná dal větší prostor tomu, že jezdci na reálné závodní místo museli opravdu dřít a opravdu to jen není od obrazovky do auta. Jezdec Schulin by také mohl dostat lepší péči v českém dabingu :-)
Jednorožci vs. medvídci (2022)
Když jsem si film pouštěl, čekal jsem přehnanou komedii s množstvím nesmyslných situací. Ale opak je pravdou. O komedii se vlastně vůbec nejedná a je to animované válečné drama. Jenom s medvídky a jednorožci. Zajímavé jsou rozdílné styly kreslení jednotlivých ras a u filmu jsem se až nečekaně bavil. Strhující příběh o bratrství a traumat války. Film měl i nápadité zakončení. Opravdu se pro mě jedná o velké překvapení. Ve filmu se nešetří krví a násilnými scénami, takže rozhodně nepouštět dětem :-) . Doporučuji
Červený střevíček a 7 statečných (2019)
Vzhledem k tomu, že se jedná o 100x ohrané téma je pohádka velice hezky zpracována a příběh zase probíhá trochu jinak. Pohádka má i mírně výchovný přesah. Dobře se na to dívalo a bavil jsem se.