Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
9,5/10 Jeden z nejlepších filmů všech dob! Tady se nám Quentin Tarantino ukázal jako jeden z nejlepších režisérů a scénáristů vůbec! Je to vtipný, drsný a hustý a to se mi na tom nejvíc líbí. Herecké výkony jsou úžasné. Johna Travoltu to vrátilo do branže a Samuela L. Jacksona to ještě víc proslavilo. Tento film má také úžasnou hudbu. Musím také pochválit český dabing tohoto filmu, který je absolutně geniální a skvělý. Výběr dabérů je suprový a překlad je ješte suprovější, protože vtipy jsou fakt vtipné a to i po několika zhlédnutích. Úžasný film!
Interstellar (2014)
Sedm (1995)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
9,5/10 Nejlepší Star Wars film a to bezkonkurenčně! Když jsem u Nové Naděje psal, jak je to skvělý film na svou dobu, jak změnil kinematografii atd., tak tento film všechno zdvojnásobuje. Efekty jsou zde ještě lepší než v epizodě IV, charaktery postav se zde více prohlubují a Darth Vader jakožto hlavní záporák (v epizodě IV podle mě Vader hlavní záporák nebyl, podle mě jím byl Tarkin a Vader byl spíše taková vedlejší zaporná postava) je absolutně skvělej! Také se mi hrozně líbí, jak se tady také dozvídáme více o Jediích a o světlé a temné straně. Celkově je film dost temný a to mi ke Star Wars více sedí, když je to takové dospělejší. Prostě bitva o Hoth, Yoda, Millenium Falcon prchající před Impériem, Oblačné Město, Vaderovy hlášky a finální souboj Vader vs Luke, to všechno jsou kultovní části tohoto skvělého filmu. Za mě jeden z nejlepších filmů všech dob a jeden z mých nejoblíbenějších filmů.