Recenze (10)
Kult hákového kříže (1998)
Tenhle film by mela videt kazda pleska... :)!
Requiem za sen (2000)
Super fetacky drama...
Tenkrát v Mexiku (2003)
Na tomhle filmu jsem byl v kine a usnul! Az tak me bavil... To mluvi za vse.
Prometheus (2012)
Tak jsem se na tenhle film tesil a takove zklamani... Snad bude dvojka smysluplnejsi! Za me 2,5*.
Komando (1985)
Akcni klasika. Dnes by takovy film asi takovy uspech nemel. Ale v te dobe byl Arnie hrdinou snad kazdyho kluka. A proto nemuzu dat jinak nez 5* i kdyz vim, ze by si takovy film zaslouzil asi o trosku horsi hodnoceni.
Krajní meze (1995) (seriál)
Vyborny mysteriozni serial! Prvni dve rady me chytli jeste mozna vic nez slavnejsi Akta X. Pak to slo, ale bohuzel rychlym tempem dolu... Za prvni dve serie 5*. Celkove hodnoceni 4*.
Akta X (1993) (seriál)
Jeden z nejlepsich mysterioznich serialu! Jediny serial te doby co tomu konkuroval, byly Krajni meze. Ale jak Akta X, tak Krajni meze sli od treti serie s kazdou novou radou o stupen dolu. Coz je velika skoda. Jinak Mulder i Scully byli hrdinove meho mladi. Za me 4,5*.
Ren a Stimpy (1991) (seriál)
Super serial, ktery si umi delat srandu snad ze vseho. Moc rad bych ho videl znova, ale neni nikde k sehnani... Jen neni tento serial pro kazdeho. Za me, ale jasnych 5*!
Taková zvláštní rodinka (2001)
No nevim. Nejak me tenhle film nedostal. Jestli jsem se tam zasmal, tak mozna jednou... Cekal jsem tedy vic. Chvilemi i docela nuda. Stacilo videt jednou a dost.
Predátor (1987)
Naprosta klasika, jeden z nejlepsich akcnich sci-fi filmu (konkurujou snad jen Vetrelci nebo Terminator). Ani po letech me tenhle film neprestava bavit a jednou za cas se vzdy k nemu rad vracim :). Dle meho, nejlepsi Arnolduv film (tesne v zavesu je samozrejme Terminator). Za me jasnych 5*.