Poslední recenze (15)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
No tak nevím, nevím. Jeden díl okolo hodiny je zbytecne moc. Kdybych ubral poslední díl a přidal trošku (trošku víc) asijské úchylnosti a "trapnosti" jako ve filmu Shinboru nebo Survival style 5+, tak dávám 5*. Takhle nudaaaa. Ale?! Produkce a autoři mají plný počet, protože jsem to dal za jeden večer. Bohužel ve srovnání s dějem je to zatraceně málo.
Až na Měsíc (2020)
No??? Ale jo. Deti na tom ujizdej. Na Čang`e nedaji dopustit. Takze za deti 5*. Z pohledu meho, to tak uplne nechapu.
Plevel (2018)
No, tak tohle jsem nečekal. Má to být komedie, ale prvních deset minut se mi ani koutky nepohnou, tak nevim. Ale s postupem děje si uvědomuji , že mi ani nevadí, že se nesměju. Nazval bych to spiše dramatem a ty já moc nemusím, ale tady u toho si nemůžu pomoct. Prostě celej film záhadně funguje. Vnitřně ani netuším proč,ale musim dát plnej stav 5*