Recenze (24)
Kill Bill (2003)
Nejsem odborník na honkongské akční filmy, ani je moc nemusím, ale tohle ........ to je hustý! Tento rok jednoznačně nejlepší akční film, i když si myslím, že do téhle kategorie přímo nespadá. Ale kam vlastně?
Blade Runner (1982)
Je to klasika. Sice se stydím, ale přiznám se, že jsem se trochu nudila. Jsem rozmazlená současným bombastickým hollywoodským pozlátkem. Přesto nehodlám filmu upřít vysokou kvalitu.
Kašlu na lásku (2003)
Pětku nedávám, protože se snažím být objektivní :) Film se mi moc líbil, nelze mu upřít originalitu a hlavně humor. Dobře napsané, dobře zrežírované a dobře zahrané. Netvrdím, že se orientuji v době, kterou snímek paroduje, ale i přesto jsem se bavila.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
T2 patří do mých TOP5 filmů. Prostě jsem na něm vyrostla.