Poslední recenze (13)
Archive 81 (2022) (seriál)
I´m all in for slow burn, ale čo je veľa, to je veľa. Toto malo mať tak 2/3 stopáže a bolo by to veľmi dobré, na hranici skvelého. Nápad je fajn (aj keď nie príliš originálny... je tu niekto, komu pointa nedošla najneskôr na konci tretieho dielu?), väčšina prevedenia tiež, mix found footage + klasické filmové rozprávanie v poriadku, ale tých zbytočných záberov...
Půlnoční mše (2021) (seriál)
A to som si myslel, že najotravnejšia upírska dvojka filmovej histórie boli Louis s Lestatom. Silly me. Toto sa nepodarilo, veľmi nepodarilo. Ani poriadna kritika zadubeného fanatizmu (nie, jedna chodiaca Biblia kritiku nerobí), ani poriadny horror, ani poriadna rodinná dráma. O originalite pomlčíme. Rozťahané nič. Na sedem hodín. Len nekonečné rádoby rafinované dialógy a ľútostiví upíri, ktorí plačú nad tým, čo spravili - hoci sme si od otca Paula vypočuli, že necíti žiadnu vinu. Dúfam, že nikdy v živote nestretnem filozofujúceho upíra.
Diova krev (2020) (seriál)
Neurazí, nenadchne. Príbeh nekurví antické báje viac ako je nutné, to je dnes vždy plus, hlavná postava OK, záporáci tiež ujdú, sidekicks otravne nasilu vtipní v primeranej miere, ale z tých dunivo opisne epických chorálov mám vyrážky a "god 6", to si chudák Hefaistós nezaslúžil viac?