Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Podle mě nejgeniálnější seriál, který kdy vznikl. Dřív, když jsem chodil ze školy domů, tak první věc, na kterou jsem myslel, byla, že si v 6 hodin vezmu cereálie, sednu si do křesla a zapnu Simpsonovi na Prima COOL. Každá epizoda má originální téma, skvělé postavy a humor, který si dokáže udělat srandu snad z úplně všeho. A hlavně náš český dabing, který je podle mě lepší než originál. Některé epizody jsem viděl snad stokrát a nikdy mě to nepřestalo bavit. Bohužel ty novější epizody už u mě začali trochu ztrácet kvalitu a bylo vidět, že dobré nápady pomalu docházejí. Někteří čeští dabéři se taky časem prostřídali a u některých postav už to není takové jako dřív. Každopádně za dřívější epizody si to zaslouží plný počet. (100%)
Mr. Bean (1990)
Geniální komediální klasika, která vždy pobaví. Britové jsou prostě borci, co se týče humoru. Rowan Atkinson je jako zrozený pro tuhle roli a kvalitou ho nikdo nedokáže překonat. (100%)
Futurama (1999)
Jeden z nejlepších animovaných seriálů, který je kvalitou hodně podobný oblíbeným Simpsonovým. Opět tu máme originální nápady, skvělé postavy a humor, který vás jen tak neomrzí. Nemyslím si sice, že by to bylo lepší než Simpsonovi, ale na rozdíl od nich si seriál dokázal udržet kvalitu po všechny série a nepokračoval donekonečna (i když myslím, že by mohl). Další rozdíl je, že je to sci-fi a v tom žánru je to také více kreativní. Každopádně oba seriály mají společné jedno a to je prvotřídní zábava pro každého. (100%)
Pat a Mat (1979)
2 týpci, kteří vás jednoduše baví svou nešikovností. Jako dítě to pro mě byla prvotřídní zábava, u které jsem strávil spoustu času a i po těch letech to pořád stojí za to. (100%)
Městečko South Park (1997)
Jeden z mých oblíbených animovaných seriálů s jednoduchou animací plný skvělých hlášek, vulgarismů, referencí a všelijakých nechutností. Humor možná nesedne každému, ale já se nad ním vždycky zasměju. Od Simpsonových nebo Futuramy to je kvalitou slabší, ale český dabing to má stejně tak dobrý. (90%)
Hra na oliheň (2021)
Dva a půl chlapa (2003)
Jeden z mých oblíbených seriálů s dobrými hláškami a postavami. Charlie Sheen a Jon Cryer spolu tvoří bezvadnou dvojici a Angus T. Jones to hezky doplňuje. Charlie bohužel od 9. série ze seriálu zmizí a tím dost poklesne kvalita. Místo něho na scénu přijde Ashton Kutcher, který jako náhrada není špatný, ale rozhodně už to s ním není taková zábava. Největší zklamání pro mě bylo zakončení celého seriálu, které se za mě dost nepovedlo. 1-8. série = 90%, 9-12. série = 60%. (80%)
Griffinovi (1999)
Comeback (2008)
Pokus o český sitcom, který se nakonec dost povedl. Je až k neuvěření, že Nova dokázala vytvořit i něco dobrého. Ano, některé hlášky možná nesednou každému, ale to bych mohl říct o každém seriálu. Každá epizoda je něčím originální a já jsem se vždycky dobře bavil. Všechny postavy hráli svojí roli dobře a vtipně. Ze všech teda vyniká hlavně Dejdar a Matonoha. Už jsem viděl všechny epizody, ale vždycky se na to v televizi rád podívám znovu. Docela bych si přál, aby se Comeback vrátil s další sérií, ale asi by to už nebylo tak dobrý jako kdysi. (80%)