Oblíbené filmy (8)
Láska nebeská (2003)
Můj nejoblíbenější film. To nejlepší na depresi. :) Snad každý z příběhů by vystačil na nadprůměrný film, ale takhle v jednom filmu to je prostě dokonalost :)
Určitě, možná (2008)
Paráda!! Bylo skvělé sledovat vývoj života nějakého obyčejného chlapíka a jeho přítelkyně, které v životě potkával - bylo zajímavé jak se to točilo pořád kolem 3, jak různě vstupovaly a odcházely z příběhu. Další dobrá postava byla samzřejmě dcera toho chlapíka, protože její vstupování do příběhu bylo úžasně dobře načasované a pokaždé jsem se při něm pobavil. A nakonec závěr byl pro mě ještě lepší než jsem si představoval v průběhu filmu. Nemám co bych výraznějšího vytknul...99% -- skoro jako "Love Actually" :D
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Film Je skvěle nastartovaný už začátkem, kde je vylodění v normandii natočeno velmi realisticky. Nemá žádný zásek ani během celé cesty za liniemi. A nakonec vyrazí dech rozhodnutím Ryana zůstat v boji. Ještě že Spielberg nezůstal jen u tohoto filmu a navázal seriálem Bratrstvo neohrožených
Zelená míle (1999)
První film u kterého jsem v životě na konci brečel... a zatím jediný.
Legenda o slavném návratu (2000)
Milionář z chatrče (2008)
Jeden z nejkouzelnějších filmů, jaké jsem vůbec kdy viděl. Těžko by se dalo cokoliv vytknout...100%
Wanted (2008)
Wow!! Málem jsem začal doopravdy věřit, že kulky mohou lítat obloukem...vlastně i dokola :)...K tomu i jinak skvělý příběh, dobré herecké výkony Jolie i McAvoye - a nejen jich - a skvělý film byl na světe. Po celých 110 minut jsem neoddtrhnul oči od obrazovky a i proto za 5. :)