Recenze (76)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Po zapnutí jsme ihned začal hledět do slunce, které mě pomalu vypalovalo sítnici. Tyto žádný savec na planetě neudělá dobrovolně ... dokud neuvidí 5s tohodle zvratku.
Až do naha (2011) (seriál)
Některé scény se povedly, seriál není špatný. Aspoň něco nového s lehkou špetkou erotiky .
V zajetí démonů (2013)
112 minut investovaných do béčkového hororu ... nechápu jak může mít tento snímek 83% ...
Tak fajn (2012)
Tohle opravdu nebylo "FAJN" !!
Ray (2004)
Luxus :) Jsem ohromen ... kvalitní film !
Krvavá odplata (2005)
peklo..
Resident Evil: Afterlife (2010)
Vše bylo dle mne umělé, děj žádný, akce pomalá ... v podstatě šílená nuda ..
Počátek (2010)
Skvělé !
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Hrozný! Tak hrozný, že jsem odešel z kina.
Casablanca (1942)
Na tu dobu bomba ... i na dnešní dombu bomba :)