Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Dexter mě nadchl hned od prvního dílu a s nadšením jsem sledovala všech osm řad. Předloha má nenatočitelné epizody, ale seriál proto neztratil nic ze své působivosti. Napodruhé jsem si vychutnala během několika dnů celý seriál na DVD a to byla teprve velká lahůdka. Dexter je okouzlující od začátku do konce a jeho společnost si čas od času ráda dopřeji.
Černobyl (2019)
Úlovek (2009)
Šťastné údolí (2014)
Tento seriál patří mezi mé oblíbené seriály pro svou výjimečnost a vysokou úroveň. Přesvědčivé výkony všech představitelů, úžasná psychologická vykreslenost postav. Je to taková jehla v kupce sena.