Recenze (95)
Země slepých (2006)
Doporučuji shlédnout každého půl roku. =Spolupracuj a uspěj=
Prometheus (2012)
První hodina docela dost pěkné sci-fi. A dost dobře natočené. Pak se objevil první super Alien co po přeříznutí ve vteřině dorůstá a místo krve má super kyselinu. Stala se z toho déčková uječená srajda. Škoda přeškoda. Pro ty, kteří milují Vetřelce a Predátory v různých kombinacích to bude tu první hodinu nuda, ovšem hezky natočená.
V kruhu koruny - Jindřich VI. (1. díl) (2016) (epizoda)
Krátce - když se z něčeho historického udělá akční krvavá s....a, tak dopadne asi takhle. A samozřejmě o Shakespearově umělecké licenci platí to samé. Když už nemohli sehnat bílou herečku na královnu Margaret, tak ji mohli alespoň namatlat pudrem. Ocenil bych to jako snahu o uvěřitelnost.
Léto s kovbojem (1976)
Strašná nuda. Ta jedna hvězdička je za asi tři dobré ftípky a řekněme vše ostatní mimo scénáře, režie a hereckých výkonů, Tedy technické zpracování. Nudilo mne to už při premiéře a zkusil jsem se na to podívat z nostalgie, ale fakt to nešlo.
Uzly a pomeranče (2019)
Tao mohl být tááák hezký film. Kamera byla výborná, krásné obrazové kompozice. Příběh fajn. Herecké výkony si myslím, že na základě scénáře docela dobré a jednotlivé obrazy také dobré. Celé to bylo ale takové nekompaktní něco jako špatně poskládané jednotlivé obrazy. Jen bych trochu vypíchnul Ewu Farnou. Ano, byl to naprosto přesný obraz holky s rozseďatou prdelí z pošty, co má názor na všechno.