Poslední recenze (18)
Já, Olga Hepnarová (2016)
Herecký výkon hlavní herečky byl naprosto úžasný, téma bylo strašně zajímavé. Pokud ale hodnotím film, tak ten se mi osobně vůbec nelíbil.Všechny postavy byly tak povrchně vylíčené. Na konci to nabralo dobré obrátky. Ty dlouhé záběry, kde se vůbec nic nedělo, to bylo peklo :D
Martin a Venuše (2012)
Martinov křivka příběhu se vyvijela poměrně vtipně, ale Venušina byla trochu nelogická a divná. Zápletku s Krausem jsem nepochopila doteď, dost scé bylo nedotažených. A umělci jsou zde vylíčeni jako parta magorů a frustrovaných paniček, pokud ovšem pořádně nechlastaj :)
Vyprávěj (2009) (seriál)
I když první díly byly slabší, nakonec m tenhle seriál tak chytnul, že je nejoblíbenějším seriálem z české produkce. První pusa Zuzky a Tondy a podobné scény jsou libózně zahraný