Poslední recenze (51)
The 8 Show (2024) (seriál)
Určitě to není něco, u čeho bych se nějak výrazně nudil. Je jasné, čeho se očividně chytly. Musí se ale říct, že Squid game o je o řád lepší seriál. Po zhlédnutí zůstává spoustu nezodpovězených otázek, na které asi neznali odpověď ani scenáristé. Prostě kde na to vzali organizátoři peníze, jak fokazali dopravit během minuty cokoliv přímo k protagonistům at. Je to prostě nedotahnuté, některé postavy by si určitě zasloužili víc rozebrat. Zápletka jednoduchá a průběh docela obyčejný. Prostě pokud vás baví styl Squid game, akorát hloupější a levnější go go it. Jinak si myslim, ze o nic neprijdete...
Sobík (2024) (seriál)
Myslím, že poslouchat o komentáře o tom, jak je film plný hloupých postav a nedávají žádný smysl je zbytečné, radši se přesvědčte sami. Doslova celý čtvrtý díl, který má okolo 45 minut, osvětluje některá zvláštní chování hlavní postavy a chování vedlejší postavy se i hlavní postava, Donny, snaží objasnit l. Myslím, ze je to krásné, pochopitelné, milé a fakt velké překvápko od Netflixu, které vás ani na vteřinu nepřestane bavit a udivovat. Neposlouchejte hloupé komentáře a určitě to zkouknete! Budete mile překvapeni...
V pasti (2018)
Ohh, nic jsem od filmu nečekal, ale musím říct, že e díky mé nevědomosti jsem byl velmi mile překvapen. Z prvu levná Netflix adaptace Tichého místa, ale doopravdy je to svým způsobem velmi originální film a musím přiznat, že jsem si s filmem víc notoval než s Tichým místem. Střihy mezi minulostí a součastnosti byly zajimave, napětí až do úplného konce, pak, ze se nedá udelat horir bez jumpscaru! Na horor velice solidní 5/5