Recenze (3)
Mamma Mia! (2008)
Za me jednoznacne 10/10, i kdyz vlastne vubec. Uz je to nastesti jiz dlouha doba, co jsem tento film videl poprve a naposledy. Extremne preslazeny pribeh, ze ktereho dostanete cukrovku a samozrejme si behem filmu budete klast otazku, jestli jde sledovat Mamma miu a zaroven se nechtit zabit, nebo si pripadne nalit redidlo do oci.
Párty Hárd (2019)
Rict k tomu muzu asi jen to, ze takovou miru absurdity a nechutnosti jsem v zadnem filmu nevidel. Prave proto se stal jednim z mych nejoblibenejsich filmu. Uherak, ktery strika ksichtem, nejlepsi tata na svete, ktery sveho syna posle do srbskych milic, vareni perniku ve skole a korunu tomu nasadil pich syna se svym tatou. Tomuto pocinu proste nic nechybi.
Titanic (1997)
Vskutku brilantni napad vzit jednu z nejvetsich lodnich katastrof a udelat celovecerak s plytkym milostnym pribehem, ktery je zabaleny do nudny tri hodinovy show, jejiz konec by dokazalo predikovat i batole. Samozrejme filmarsky je na spickove urovni, lod a vsechno v ni pusobi verne, ale to bohuzel tento film z odpadu nevytahne.