Poslední recenze (56)
Neviditelné zlo (2024)
No čekal jsem fakt sračku, ale nakonec jsem to i dokoukal a ty tři hvězdy si to zaslouží. Takový rodinný odpolední film na Primě bych to pojmul. Trochu líznutej Insidiousem .
Land of Bad (2024)
Mám ted 5 hvezdové období,tak proč je nedat i v tomto případě. Má rad tento druh filmů,kdyz se povedou. A za me se fakt povedl. Skvělá kamera i zvuk. Způsob vyprávění mi sednul.Russell Crowe film příjemně zjemňuje. Určitě doporučuji a zařazuji za filmy Lone Survivor a Act of Valor.
Železní bratři (2023)
Sportovní psychologické drama. Film o cestě nahoru za každou cenu a o ''rodinném prokletí''. Za me skvěle natočené, atmosféra funguje, od začátku Vás sevře a svírá a svírá. Je to o životě a ten takový je.