Recenze (65)
Pálava (2016) (TV film)
Nepovedený pokus o remake geniálního seriálu.
Milosrdná lvice (2011) (TV film)
Zhruba po 5-ti minutách se dozvíte,že dospělý pakůň váží údajně 2,5 tuny (možná chyba pouze mizerné cz verze).Pokud Vám to nevadí,přičtěte si ještě * a v případě,že máte rádi "srdceryvné romantické dojáky",přihoďte si klidně ještě další *.
Bledý jezdec (1985)
Tak mizerně natočený film a tak vysoké (69%) hodnocení? Každý student FAMU by to byl schopen natočit lépe.
Svět zítřka (2004)
Dělá to na mě dojem hodně nepovedené parodie v jejímž čele stojí otřesný herecký výkon Gwyneth Paltrow.
Objevování Afriky (2009) (seriál)
Velmi,velmi rozvážný-pomalý průvodce-"profesionál",který nikdy neviděl šelmy útočit na pštrosa (také jeho rychlost nepatrně nadsazoval).Asi jsem větší odborník,já totiž v jiném mnohem zdařilejším dokumentu viděl útočit (úspěšně) na dospělého pštrosa dokonce gepardy,kteří jsou nesrovnatelně slabší oproti lvům.Chápu,že je gepard rychlejší,ale on to "neútočení" šelem zdůvodňoval hlavně tím,že se ho obávají! Také mě zarazil určením stáří mláďat již zmíněných lvů,která byla jen nepatrně menší,než dospělé samice a jeho odhad 1,5-2,5měs.
Thor (2011)
Stačilo,pokračování nebrat!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Jedním slovem - dokonalé!
Máš minutu! (2011) (pořad)
V případě,že by tímto pořadem provázel někdo jiný,tak bych možná nějakou hvězdu přidal,ale tato "dvojka" je opravdu úděsná!30min sledování mi stačilo,už nikdy více.Neděkuji.
Velký Turín (2005) (TV film)
Tak silné téma by si zasloužilo podstatně lepší zpracování.
Predátoři (2010)
Naprosto bez nějakého zajímavého,zvláštního,nepředvídatelného zvratu a vývoje. V první polovině filmu jsem stále věřil,že něco "přijde",ale ono nic,naopak to sklouzlo k podprůměru. Konec filmu = pro mě jasný "pilot" k novému seriálu! V takovém případě bych byl ochoten dát *** ,ale vzhledem k tomu,že tomu tak není a nejenom,že se tak tváří,ale dokonce to je (má být) plnohodnotný film,tak dávám 40%.