Poslední recenze (34)
Donbas (2018)
Tohle jsem měl vypnout po první scéně...
Apollo 11 (2019)
Jako fanda celé ságy cesty na měsíc jsem se právě posr....to jsem si myslel, že ro znám...úžas...
S pravdou ven (2018) (pořad)
Pseudokelebrity zase něco hádají... Neuvěřitelně napínavé, zábavné a inovativní.. Za Odpad... Děkuji.. Neberu..