Recenze (34)
Donbas (2018)
Tohle jsem měl vypnout po první scéně...
Apollo 11 (2019)
Jako fanda celé ságy cesty na měsíc jsem se právě posr....to jsem si myslel, že ro znám...úžas...
S pravdou ven (2018) (pořad)
Pseudokelebrity zase něco hádají... Neuvěřitelně napínavé, zábavné a inovativní.. Za Odpad... Děkuji.. Neberu..
Hlídka v Ardenách (1992)
Velice jalové válečné drama...
House by the Lake (2017)
Tak to je hodně špatný for..
Ranhojič (2013)
Velké sklamanie po prečítanej knihe. Celý dej pravdepodobné nieje možné do filmu dostat, ale takto to poje..ť. to je príliš. Zatial najhoršie filmové spracovanie knižnej predlohy...Kto čítal, nech radšej strávy 2 a pol hodiny ináč.
Animal (2014)
100 kilo nudy..V dnešnej dobe už tento formát nezaujme. Príjazd party do lesa, barikáda, stupidne chovanie postáv až kým nezostane len jedna, bez zmyslu, bez začiatku, bez konca - jednoducho nič...
Atlas mraků (2012)
som nepochopil.....
Vznešenej život (2009)
"ako prist jednoducho k peniazom s trochou morfia v krvi" alebo slabší odvar filmov ala Zbal prachy a vypadni...kedže som nič nečakal, nič nesklamalo....Pohodová zabavička na pondelnajsie odpoludnie...
Rec 2 (2009)
Zasadný rozdiel mezdi dielmi je ze v prvom sa čaká, v druhom sa koná...nadvaznost perfektná.....trochu tomu chýba atmosféra prvého dielu, herci sa mi zdali miestami trochu nepresvedčiví, ale dvojka ma zas iné plusy. Radsej ziadne spoilery-zazite to na vlastej koži...