Poslední recenze (32)
Podraz II (1983)
Náhodou mě to docela bavilo. Nesmíte si film spojovat s jedničkou. Ani názvem, ani postavami. Pokud tak uděláte, dostanete velice slušný film, který má docela dost pár vtipných scén a je opravdu pěkně udělaný. Nepatří to mezi filmy, které bych si pustil vždy jednou do roka jako Podraz 1, ale zároveň to určitě není film, který už nikdy nechci vidět. Určitě to stojí za zkoušku. 7/10
Balada o Cable Hogueovi (1970)
Velice pěkný, příjemný a pohodový western s bohužel smutným koncem. Holt má v názvu slovo ''balada'' čekal jsem to :-)
Cirkus v cirkuse (1975)
Jednu hvězdu za herce, zbytek si nechávám jako odškodnění za psychickou újmu.