Oblíbené filmy (8)
Tarzan (1984)
O statečném kováři (1983)
Takovej českej barbar Conan.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Spolu s Vetřelcema můj nejoblíbenější díl ságy. Ano vole, počítam i tohle do originální ságy. Bohužel nebo Bohudík vždycky na konci brečím.
Ostrov pokladů (1990)
Na černé rakvi patnáct chlapů popíjí, JoHoHoHó! Ať teče rum!