Oblíbené seriály (9)
Ztraceni (2004)
Krajní meze (1995)
Akta X (1993)
Věřte nevěřte (1997)
Lovci duchů (2005)
Cesta do neznáma (1995)
Na lodi (2011)
Živí mrtví (2010)
Velmi působivě natočený seriál s dokonalýma maskama.Dost dobře vytvořená depresívní atmosféra.Jediné co mi tam vadilo,ale patřilo to tam,byla šerifova manželka,byla to děsná kráva,která furt nevěděla co vlastně chce a ta herečka sama mi byla taky dost nesympatická.Jinak super hororový seriál.