Recenze (488)
Přátelé (1994) (seriál)
Mnou nejmilovanější seriál, který žádný jiný nikdy nezastoupí, když mám špatnou náladu, když mám dobrou náladu, když nemám co dělat, když venku prší, sněží nebo svítí slunko - vždy mám chuť si pustit nějaký díl Přátel. Ross, Rachel, Monica, Chandler, Phoebe a Joey jsou ti nejlepší lidi, kteří nám všem zůstanou v srdci navždy!
Miluj mě, prosím (2004)
Jeden z nejzamotanějších filmů co jsem kdy viděla. Chvíli trvá se ve všem zorientovat, ale když se vám to podaří, je to nádhera.
Emma (1996)
Gwyneth jako Emma nedůvěryhodná. Filmové zpracování se mi vůbec nelíbilo. Jedna hvězdička je za námět a druhá za pana Knightleyho, okouzlující jako v knize.
Vášeň a cit (2007)
Trošku mě film zklamal, šla jsem do kina s jinými představami. Přišel mi dost mimo začátek, otec a matka v ložnici. Zfilmování 19. století má pro mě velké kouzlo a tyto scény k tomu vůbec nepatří!
Alexander Veliký (2004)
Mám popisovat to odpočítávání do konce? To naštvání při každém jeho uzdravení? Tu úlevu, kdy konečně řekli, že zemřel?
Pokání (2007)
Joe Wright je můj srdcový režisér, jeho filmy se stávají nezapomenutelnými a těžko slovně hodnotícími. Atonement je výraz, který stále převaluji po jazyku, nemůžu vhodně popsat své pocity a mé oči jsou nadále oslepeny nádherou tohoto snímku.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tak Sweeneyho jsem si opravdu užila, svižný příběh s úžasnými písnička. Působivá atmosféra a také Johny Deep, na kterého se kouká jedna báseň.
Pýcha a předsudek (2005)
Moje srdcová záležitost. To je prostě něco tak neuvěřitelného, úžasného, krásného a celkově dokonalého až je mi do pláče jaká je to nádhera. Po mnoha reprízovaných shlédnutí jsem stále nenašla na tomto skvostu chybu. Klaním se a tiše tleskám.