Recenze (72)
ARQ (2016)
nepovedený rip off On the edge of tomorrow
Temný případ (2014) (seriál)
První série mě bavila, ale v druhé jsou jiní herci.
Chappie (2015)
Vsechno špatně. Nudné trapné a hrozné. Trefně to popsal verbal.
Terminator Salvation (2009)
Post apokalyptická verze terminátora je docela ok. Sympatický výkon Sama W. (zachraňoval nepovedeného Christiana).
Terminator Genisys (2015)
Sci-fi & time slátatina. Časová smyčka nemůže dávat rozumný smysl ani vědcům natož tvůrcům filmu. V podstatě kopie snad každého dílu se špatným hereckým obsazením navíc.
Kat (2004)
Nepřesvědčivé až velice trapné herecké výkony, otřesný střih. Velice nepovedená Marvelovka.
Slídil (2014)
Nevěrohodný hlavní hrdina, absolutně mě film nevtáhl do děje a působil velmi chladně. Průměrná nuda...
TRON: Legacy 3D (2010)
Vizuální pecka se skvělým hudebním pozadím (Sam vejde do Arkády a zapne světla, opravdu perfektní). Už se těším na pokračování.
Knězovy děti (2013)
Vůbec jsem se nezasmál...tento humor je opravdu zvláštní. Film mi ubíhal pomalu a už v půlce mě začal nudit. Nechápu, tak vysoké hodnocení.
Kick-Ass 2 (2013)
Nepovedený mix nepříliš vtipné komedii se zdánlivě dramatickým dějem. Jediná povedená scéna byla v závěru s Mother Russia.