Recenze (18)
Zápisník jedné lásky (2004)
Čtvrtá hvězdička patří Ryanovi...on je prostě k nakousnutí :o)
Ledové ostří 3: Splněný sen (2008) (TV film)
Ježišikriste!! Naprostá urážka jedničky! Bez špetky fantazie a špetky bruslení.. nemam slov.. fuj..
Odsouzeni zemřít (2006)
Dost zoufalý...
Román pro muže (2010)
Plejáda sprostých rádoby vtipných vět a Miroslav Donutil jako arogantí snob.Tána je sice hezká slečna, ale do role lehký holky se mi nehodí..Jedna hvězda je jen za krásný záběry na zasněžený Tatry, jinak ztracený čas..
Robin Hood (1984) (seriál)
Úžasná vzpomínka na úterní Vegu, kdy Robin ovládl celý můj svět :o) Zamilovana do něj až po uši, plakáty všude.. Dnes samozřejmě krásný chlap, úžasná hudba, milý příběh...
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Jedna hvězdička za starostu v podání Jana Hrušinského...nothing more...
Souboj Titánů (2010)
Bohužel ani já jsem se nevyhnula střetu s původní verzí, i když je to srovnávání nesrovnatelného. Kýčovitá "náhrada" Buba za věčne mladou Ió, král Akricius jako Kalibos, černý Pegas a i když je Sam Worhington fešák, do role Perseea mi moc nešel. Kladně hodnotím Chárona, Krakena a pidi scénu s původní sovičkou. Vyložený průšvih to sice není, ale že by to člověk musel vidět znovu..
Lidská skvrna (2003)
Nějak jsem v tom nenašla "to", co by mě zaujalo a celý film jsem jen čekala... Jedna hvězdička je jen kvůli Hopkinsovi..
Myšlenky na vraždu (2006) (TV film)
Ježišmarja!!! Ještě, že nejsem blonďatá...Ztracený čas...
Vlkodlak (2010)
S těmito herci se z toho mohlo vymáčknout víc...Krom krve, masek a Anglie...