Recenze (12)
Případ Kim Bok-Nam (2010)
Další moc dobré revenge drama, které je již od začátku fakt nechutné. První polovina byla spíše taková více uvěřitelná, proto se mi líbila o něco víc. SPOILERY! Ale samozřejmě jsem byl uspokojen, když se hlavní hrdinka konečně odhodlala a šla všechny, co jí kdy ublížili, zmasakrovat. 1 hvězdu ubírám akorát za konec, jelikož už to bylo trošku "přitažené za pačesy". Jinak moc povedené. 8/10
Syupomaeniottdeon sanai (2008)
U první poloviny jsem se strašně nasmál, myslel jsem si, že to tak bude i u druhé, ale film se proměnil na emocionální drama, kde jsem se na konci rozbrečel, jak malá holka. To, že se film podílí i na skutečných událostech mě dostalo ještě více. Tohle je asi jeden z nejlepších snímků, co jsem za poslední dobu viděl. 10/10
Taxi Driver (2021) (seriál)
Akční, celkem vtipný kriminální seriál o pomstě. Již od prvního dílu se něco děje, a to vás nutí se dívat dál a dál. Samotný taxikář exceluje a jeho kolegové tam teda nesměli chybět. Ke konci už to nasadí serióznější tempo a ani já jsem si nebyl jistý, jak se konec rozuzlí. Určitě by druhá série neuškodila, proto dávám 1 rezervní bod dolů. 9/10
Vlak do Pusanu (2016)
Excelentní korejský horror nabitý akcí, emocemi, výbornými hereckými výkony i obsazením. Zaujaly mě i vedlejší postavy, což se často nestává a hlavního záporáka jsem opravdu od začátku z celého srdce nenáviděl. Samotný konec jsem trochu očekával, ale i tak jsem byl moc spokojený, dokonce i slzička ukápla. 9,5/10
Hyeong (2016)
Připravte si kapesníčky a můžete koukat. Výborný emocionální snímek, při kterém i mně ukápla slzička. Teď jsem to dokoukal a nemám slov... 9/10
Leokki (2015)
Další hidden gem. Moc dobrá i pěkná akční komedie, která mě chytla hned v prvních asi 10 minutách. Sympatické obsazení, jednoduchý, ale výborně zpracovaný příběh a humor, nad kterým se podle mě každý alespoň pousměje. Akční scény také vypadaly hezky. Celkově jsem si film moc užil. 9.5/10
Singwa hamkke : ingwa yeon (2018)
Teda musím říct, že tohle jedničku překonalo. Líbilo se mi, že film pokračoval hned, bez žádných zbytečných scén. Odpovědělo to na otázky z prvního dílu, ale nějaké nové zároveň přidalo. Jinak super bojová choreografie, CGI, celkový příběh a obsazení. I tohle byl celkem doják, ale ne tak velký, jako předchozí díl. Druhý díl byl celkově rychlejší a já ani nezaznamenal, že má skoro dvě a půl hodiny. Nemůžu se dočkat na další pokračování! 9.5/10
Singwa hamkke (2017)
Tomuto snímku prostě těch pět hvězd dát musím, výborné, sympatické obsazení, pěkný, jednoduchý příběh, krásné i po vizuální stránce, ke konci strašný doják... Ze začátku se to tváří docela jako pohádka, ale postupem času film nabírá obrátky a je i celkem temný, a to mě na tom ještě více zaujalo. Jenom těch 140 minut bych trochu utnul, ale já se i tak strašně bavil a nemůžu se dočkat, až kouknu na druhý díl. 8.5/10
Predátor: Kořist (2022)
Tak konečně přišel nějaký dobrý predátor po tolika letech. Mělo to takové své kouzlo v tom, že se příběh opět odehrával v džungli. Jen bych tomu vytknul nic moc CGI např. u medvěda, jinak samotný predátor vypadal dobře. Akce a napětí tam bylo. 8/10
Pevnost (2017)
Emotivní, srdcervoucí, pravdivý snímek, ve kterém jsem se zcela vžil do rolí hlavních postav a přemýšlel nad rozhodnutími, které učinili, a jak bych udělal já sám... Jižní Korea mě zatím ještě nikdy s žádným filmem nezklamala a toto je další z mých oblíbených. 9/10