Poslední recenze (644)
Strašáci (1971)
Musím se přiznat - ještě v polovině filmu jsem nebyl přesvědčen o vysokém hodnocení. Ale to co se na plátně začne dít poté předčilo mé očekávání několikanásobně! Ta kompozice děje je fantastická, na svůj rok výroby neskutečný thriller který sejme i mlaďase kteří u jiných nových bijáků žvejkaj ty svoje čipsy a nic je nedokáže rozhodit protože kdyby jo tak by se okamžite obávali o svůj obraz před ostatními! Tohle je ale dílo, jenž snese přísná měřítka tehdy i dnes! Jediné co mě zajímá a nebylo vyřčeno, jak asi dopadlo to děvče...?
Zapadákov (1973)
Vysoká úroveň! Hraní obou protagonistů, kamera která zabírá nekonečnou poušť tak že je stále na co koukat, a v neposlední řadě fantastická hudba! Určitě se někdy podívám znovu a nedivil bych se kdyby to podruhé bylo za plný počet!
Život Briana (1979)
Naprosto unikátní věc - britská parodie na biblické snímky z dílny Monty Pythona. Pokud jste naladění na jejich suchý humor a zároveň nejste proti vtípkům na úkor křesťanství tak si budete mlaskat. Já se bavil královsky, ale protože jde o můj první film zmíněných tvůrců, nechám si jednu Davidovu hvězdu v záloze...!
Poslední deníček (16)
TOP 5 - KVĚTEN 2024
1. Strašáci
2. Život Briana
3. Zapadákov
4. Řád
BONUS: MS v ledním hokeji 2024 Semifinále Česko vs. Švédsko 7:3