Poslední recenze (100)
Nevěstina máma (2024)
Tak toto dokonce předčilo má očekávání... Směrem dolů aneb Hallmark hadra. Normálně bych se na to vykašlala, ale když tam hraje moje oblíbená Brooke Shields a ještě k tomu Benjamin Bratt, nešlo to jinak. Trapné, nudné, předvídatelné, znovu trapné. Brooke už opravdu nemá co nabídnout - její bývalý šarm už je dávno pryč a zbylo jen to přehrávání a musím souhlasit s Dixieboy, že Benjamin tu vypadá opravdu jako vyžilý bezďák. Možná nastal čas opustit vykopávky anebo jim aspoň dát adekvátní role s adekvátním scénářem a hlavně lokalitou, kde si nebudou muset hrát na puberťáky.
Frankie a Johnny (1991)
Opět jeden rewatch po 10ti+ letech a opět velké překvapení. Taková vcelku realistická a delikátně humorná komedie s problémy "dospělých" lidí. Na začátku jsem moc nechápala, kde je u Michelle Pfeiffer problém - mě uhánět Al Pacino v tomto stylu, tak neodolám ani 5 vteřin :-D - ale ke konci se už divák tolik nediví. Konec je jeden z nejlepších v daném žánru.
Sobík (2024) (seriál)
Vidíte něco strašnýho, ale nemůžete se přestat dívat... I tak by se daly popsat moje pocity. Obvykle je ve výčtu žánrů všechno, ale tentokrát mi chybí ten nejzásadnější - psychologický. Baby Reindeer je hlavně psychologicky náročnej seriál. Něco, co normálně moc nevyhledávám.Asi se nikomu nemůže vyloženě líbit, v tom pravým slovasmyslu, ale kvalita tam prostě je...
Poslední deníček (9)
Seznam mých oblíbených scén
Most iconic: