Recenze (546)
Shangri-La Frontier: Kusogee Hunter, Kamige ni Idoman to Su - Season 1 (2023) (série)
Ze začátku jsem byl poněkud skeptický (přece jenom hrdina s permanentní ptačí maskou na hlavě není zrovna divácky vděčný), ale je to sympaťák a parta kolem něj přinejmenším z počátku neurážející. Plné hodnocení nedám jen proto, že v druhé půli seriálu dochází dech (zbytečný důraz na nepříliš zajímavé členy Sunrakovy party, repetitivnost).
Občanská válka (2024)
Vizionářský film, který představuje svět stvořený buržoázním heslem "rovnost všem", svět kde se identita rozpustila v chaos a jenž důrazně varuje před dnešními levicovými politiky à la Baiden. Už Orwell napsal, že „Všechna zvířata jsou si rovna, ale některá jsou si rovnější.“, a zde můžeme vidět, kam až to může vést. Úplně spokojen nejsem, chvílemi jsem se nudil.
Tensei šitara dai nana ódži datta no de, kimamani madžucu o kiwamemasu - Majuugari ni Mukaimasu (2024) (epizoda)
Jednoduché anime pro jednoduché lidi, což je můj šálek kávy. Zatím tedy obezřetná spokojenost se snad naplněnými budoucími očekáváními.
UFC 275: Teixeira vs. Procházka (2022) (pořad)
Viděl jsem to jen ze záznamu, ale jako člověk žijící mimo prostor a čas (jsem duševně nemocný), si tento zápas mohu užívat den co den se stejnými emocemi i ze záznamu :). Od Ester Ledecké jeden z nej zážitků co se týče sportovních televizních přenosů.
Přemluv bábu (2010)
Nám Čechům tyhle satiry nejdou. Jsem sice volič levice (Piráti pro mne jako důchodce nejsou levicí), ale nemyslím, že by nám kvůli nějaký přihlouplý "pražský hérečce" klesly preference. S ohledem na volební výsledky nicméně za pět. Ale Martha Issová by se měla věnovat spíše herectví (jako herečku jí mám moc rád) a né politice.
Assassin (2023)
Tak evidentně si nechal Willis zaplatit dovolenou při níž mimo rekreování natočil film. Občas se z toho vyvrbí dobrý film, ale né v tomto případě.
28 týdnů poté (2007)
Film, který je natolik drzý a blbý aby bavil. Což stačí.
Amnestie (2019)
Pokud film náhodou shlédnete i v přítomnosti slovenských kamarádů/kamarádek, omluvte se jim. Jednoznačný kandidát na nejhorší film roku. Otřesná záležitost, placená z našich daní určená pro lidi bez historické zkušenosti a paměti.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Film pro mladé, který ale ocení i starší diváci mající zálibu v hloupých, ale chytře se tvářicích filmů.
Fallout (2024) (seriál)
Věděl jsem, že to skončí průserem, ale takový jsem neočekával. Ale kdykoliv příjde na akci, je dobrá a tak nemůžu s čistým svědomím dát odpad.