Recenze (10)
Podruhé mě neoklameš - Epizoda 8 (2024) (epizoda)
Bomba. Jak to bylo jsem tušila, ale ten konec fakt perfektní.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (pořad)
Tahle reality show je super, dokonalá ukázka lidských charakterů. Naštěstí vypadli ti, kteří mi byli hodně nesympatičtí, teda kromě jednoho hráče, tomu jsem fandila, ale i tak už mám adepta na výhru. Těším se na další díly. Samozřejmě to nemá nic společného se Squid Game 2. Jak tu už padlo, skvělá výplň při čekání na dvojku.
Pád domu Usherů - Maska červené smrti (2023) (epizoda)
Konec hodně brutální, uf.
Smrtící pozvánka (2023)
Vydržela jsem se dívat asi 10 minut. Tak snad někdy příště.
Děti Nagana (2023)
Krásná vzpomínka na Nagano, na mé dětství, kdy jsme s kluky hráli na ulici hokej, neustálé odklízení branek, když jelo auto. Také nám občas míčky "utekly" k nějakému sousedovi na zahrádku, ale bylo to fajn. Film je pro mě příjemnou nostalgií.
Krvavá jízda - Tři duševně choří bratři (2020) (epizoda)
Druhý díl o trochu slabší, ale dalo se na to koukat.
Krvavá jízda - Nejvyšší oběť (2020) (epizoda)
První díl této série mě bavil, že bych se bála to vůbec. Hlavní hrdinka velmi nesympatická, opravdu někdo takový je? Ale asi ano. Každopádně závěr překvapil.
Jsem všechny dívky (2021)
Film se mi líbil, i když jsem ho dokoukala za tři hodiny. Jediné mínus, že pointa celého filmu je prozrazena hned na začátku. Otřené svědectví o obchodu s dětmi, což je bohužel, celosvětový problém.
Boo, Bitch (2022) (seriál)
Dala jsem tři hvězdičky, ale tento seriál mě moc nezaujal. První díl jsem zkoukla, ale pak už jako kulisa. Ale chápu, že teenegerům se asi líbí.
Husí kůže (2015)
Variace na Jumanji se docela povedla. Každopádně jsem to přetrpěla kvůli neteři a synovci, kteří říkali, že je to úplně Žůžo film.